بهترین هتل های دبی

بهترین هتل های ۵ ستاره دبی را بشناسید

admin | 30 دی, 1402

انتخاب از بین بهترین هتل های دبی می‌تواند برای گردشگران یک چالش باشد، زیرا یک هتل مناسب برای هر فرد معیارهای متفاوتی دارد.

انتخاب محل مناسب برای اقامت در شهری که قصد سفر به آن را دارید، اهمیت زیادی دارد و حتماً باید برای آن برنامه‌ریزی مناسبی انجام داد. هتل و اقامتگاه مناسب در کل برنامه‌های سفر تاثیرگذار است. هزینه‌های سفر، راحتی و آسایش در شهر مقصد، امکاناتی که در آن شهر از آن برخوردارید و بسیاری موارد دیگر به هتلی که انتخاب می‌شود، بستگی دارد. به همین دلیل بهتر است قبل از هر کاری هتل و محل اقامت خود در شهر مقصد را مشخص کنید. برای انتخاب هتل باید با ویژگی هتل‌های مختلف آشنا باشید و بهترین مورد، متناسب با بودجه و شرایط خود را انتخاب کنید. در ادامه چند مورد از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان را معرفی خواهیم کرد.

معرفی بهترین هتل های دبی (پنج ستاره)

معرفی بهترین هتل های دبی (پنج ستاره)

شاید بهترین هتل های دبی برای هر فردی، معیار‌های متفاوت داشته باشد. با این حال غالب‌ هتل‌های پنج ستاره، تمامی استانداردهای موجود برای پذیرایی از مهمانان را راعایت می‌کنند. در ادامه به معرفی تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم.

  • هتل سنت رجیس پالم دبی: هتل سنت رجیس پالم دبی در ۱۸ طبقه اول برج ۵۲ طبقه‌ای پالم و در بدنه اصلی جزیره پالم جمیرا قرار دارد. از ویژگی‌های مهم این هتل ۵ ستاره، دسترسی مستقیم به نخیل مال و انواع فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، مراکز تفریحی و سینما است. همچنین، با اقامت در این هتل می‌توانید به عرشه مشاهده ۳۶۰ درجه‌ای View at the Palm روی برج پالم، دسترسی داشته باشید تا چشم‌انداز بی‌نظیری از پالم جمیرا، خلیج فارس و خط افق شهر را ببینید.
  • هتل والدورف استوریا: هتل والدروف استوریا در مرکز مالی بین‌المللی دبی، هتلی از برند هیلتون است. این هتل، طبقات ۱۸ تا ۵۵ برج دامن دبی را تشکیل می‌دهد. این هتل با بهترین رستوران‌ها و بارها، یک اسپای مدرن، مرکز تناسب اندام مجهز و استخر فضای باز از شما میزبانی خواهد کرد.
  • ریزورت بولگاری دبی: ریزورت بولگاری دبی یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره دبی است که در جزیره پالم جمیرا قرار دارد. این هتل‌ با یک مارینای خصوصی، قایق‌های تفریحی و اولین کلاب یات بولگاری در جهان، از مهمانان میزبانی می‌کند. رستوران‌های ستاره میشلن، امکانات رفاهی متنوع و چشم‌اندازی بی‌نظیری از دریا، هدیه‌های این هتل به شما است.
  • هتل برج‌های امارات جمیرا: هتل برج‌های امارات جمیرا از هتل‌های لوکس و برجسته دبی است که در قلب این شهر قرار دارد. این هتل ۵ ستاره توسط گروه جمیرا، یکی از برندهای معروف هتل‌های زنجیره‌ای در امارات ساخته شده است. برج‌های امارات جمیرا با ۴۰۰ اتاق و سوئیت، انواع رستوران با غذاهای بین‌المللی و بار با نوشیدنی‌های دلپذیر از مهمانان خود میزبانی می‌کند. کلاب و تفریحات شبانه، اسپا، سالن تناسب اندام و… از دیگر امکانات این هتل در دبی است.
  • ریزورت وان اند اونلی رویال میراژ: ریزورت مجلل وان اند اونلی رویال میراژ مشرف به جزیره پالم و خلیج فارس است. این هتل با ۶۵ هزار هکتار باغ سرسبز، فواره‌‌های دیدنی و جزئیات جذاب میزبان مهمانان خود است. با اقامت در این هتل، می‌توانید با اتومبیل در مدت ۱۰ دقیقه، به پارک آبی آکواونچر و مرکز خرید امارات و در حدود ۲۰ دقیقه به برج خلیفه و دبی مال، دسترسی داشته باشید. همچنین، مهمانانی که حداقل ۳ شب در آن اقامت داشته باشند، می‌توانند یک بار به‌صورت رایگان از پارک آبی آکواونچر هتل آتلانتیس پالم دبی استفاده کنند.

معرفی بهترین هتل های دبی (چهار ستاره)

معرفی بهترین هتل های دبی (چهار ستاره)

بهترین هتل های دبی و معمولاً هتل‌های چهار ستاره، در بهترین مناطق این شهر قرار گرفته‌اند و کامل‌ترین امکانات را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. اینترنت رایگان، باشگاه‌های ورزشی، استخرهای روباز و سربسته، خدمات اسپا و رستوران‌های بین الملی از امکانات این هتل‌های لوکس هستند.

  • هتل رویال کانتینانتال دبی: منطقه دیره دبی جز مناطقی ست که به دلیل داشتن هتل‌های متنوع بسیار مورد توجه مسافران بوده و هتل رویال کانتینانتال به عنوان یکی از بهترین هتل‌ های امارات در این منطقه قرار دارد. رویال کانتینانتال امکاناتی در حد هتل‌های ۵ ستاره شامل اینترنت رایگان، باشگاه ورزشی، میز تنیس و استخر را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. همچنین این هتل با قرار گرفتن در کنار بندر سعید و مترو دسترسی مهمانان را به جاذبه‌های توریستی و مراکز خرید دبی بسیار آسان کرده است.
  • هتل رز ریحان دبی: رز ریحان با موقعیت مکانی عالی و ارائه امکانات لوکس، توانسته در میان لیست بهترین هتل‌های ۴ ستاره دبی قرار گیرد. این هتل در خیابان شیخ زائد قرار گرفته و با مرکز تجاری دبی تنها ۳ دقیقه فاصله دارد. نزدیکی ایستگاه مترو به هتل رز ریحان نیز از دیگر دلایل محبوبیت این هتل است. یک استخر رو باز با صندلی‌های آفتابی، بخش مخصوص خدمات اسپا، سونا، مرکز تناسب اندام، رستوران بین‌المللی و اینترنت رایگان از دیگر امکانات هتل ۴ ستاره رز ریحان روتانا هستند.
  • هتل هالیدی این: هتل هالیدی این دبی در خیابان الرقه قرار گرفته و با ایستگاه مترو تنها ۲ دقیقه فاصله دارد. این هتل با امکاناتی در حد هتل ۵ ستاره مانند اینترنت رایگان، مرکز تناسب اندام، میز اسنوکر، رستوران بین المللی و استخر تجهیز شده است. در مجموع ۱۳۹ اتاق در هتل هالیدی این وجود دارند که همگی آن‌ها دارای فضایی بزرگ بوده که سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، میز راحتی، سرویس مبل راحتی، دستگاه چای ساز، حمام اختصاصی با تمامی وسایل بهداشتی و سایر امکانات رفاهی را در خود دارند.
  • هتل نووتل آلبرشا: سفر شما به دبی چه تفریحی باشد و چه تجاری، هتل نووتل با قرار گرفتن در منطقه البرشا می‌توانید انتخابی مناسب برای شما باشد. این هتل با داشتن قیمت مناسب و البته ارائه امکانات عالی جز بهترین هتل‌های ۴ ستاره دبی به شمار می‌رود. مسافران در طول اقامت خود می‌توانند از طعم غذاهای لذیذ رستوران‌های هتل، خدمات باشگاه، سالن ماساژ و مجموعه آبی مجهز هتل استفاده کنند. هتل نووتل البرشا دارای ۴۶۵ اتاق است که با تلویزیون صفحه تخت، حمام مجهز، اینترنت وای‌فای رایگان، دستگاه چای و قهوه ساز، گاوصندوق، سیستم تهویه مطبوع هوا و غیره تجهیز شده‌اند.
  • هتل مدیا وان: مدیا وان از بهترین هتل های امارات است که معماری بسیار خلاقانه دارد و در فاصله ۸ دقیقه‌ای از ساحل قرار گرفته، این هتل نیز مانند سایر هتل‌ های ۴ ستاره دبی با امکاناتی مانند استخر روباز، سالن بدنسازی و اینترنت رایگان تجهیز شده است. پذیرش هتل ۲۴ ساعته بوده و کارکنان آن به زبان‌های زنده دنیا مسلط هستند؛ بنابراین مسافران می‌توانند به راحتی درخواست‌های خود را با پذیرش در میان گذارند. تمامی اتاق‌های هتل دیوارهای ضد صدا داشته و شما می‌توانید دمای هوا را طبق سلیقه خودتان تنظیم کنید.

معرفی بهترین هتل های دبی (سه ستاره)

معرفی بهترین هتل های دبی (سه ستاره)

شهر دبی هتل‌های بسیاری با قیمت‌های مناسب و ارزان‌تر نیز دارد. با ما همراه باشید تا با برخی از هتل‌های سه ستاره این شهر آشنا شویم.

  • سان اند سندز: سان اند سندز از بهترین هتل های امارات برای رزرو واقع در منطقه تجاری شهر دبی است. این هتل با دسترسی مناسب به برخی از جاذبه‌های گردشگری دبی و امکانات مناسب، اقامتی خوش را برای مهمانان خود ارائه می‌دهد. سان اند سندز دارای امکاناتی همچون استخر روباز، سالن سونا، جکوزی و ماساژ، اینترنت رایگان و باشگاه بدنسازی است که در کنار رستوران و کافی شاپ، اوقاتی خوش را برای شما رقم ‌می‌زنند.
  • هتل کلاریج دبی: یکی از بهترین هتل های امارات که قیمتی به صرفه دارد، بدون شک هتل کلاریج است. اتاق‌های هتل ارزان کلاریج به تلویزیون، ماهواره، رادیو، تهویه هوا و مبلمانی شیک مجهز هستند. مهمانان این هتل دبی می‌توانند از صرف غذا در رستوران هندی، رستوران لبنانی و رستوران بین المللی نهایت لذت را ببرند و منظره‌ چشم‌نواز بیرون را تماشا کنند. از دیگر امکانات و خدمات این هتل ۳ ستاره دبی می‌توان به اینترنت رایگان، کلوپ شبانه، تراس و خشکشویی اشاره کرد.
  • هتل سیلیکون اوسیس: سیلیکون اوسیس از بهترین هتل‌های ۳ ستاره دبی برای اقامت در مرکز شهر است که با توجه به امکانات و خدمات مناسب آن باید برای رزرو هتل حتماً از پیش اقدام کنید! هتل سیلیکون اوسیس دارای اتاق‌های مجهز به حمام، لوازم بهداشتی، کمد لباس، سشوار، تلویزیون و تلفن است. با انتخاب این هتل ارزان می‌توانید از تفریحات و خدماتی فوق العاده‌ای همچون ماساژ، سونا و جکوزی، استخر سرپوشیده، سالن تناسب اندام و اسپا نهایت استفاده را ببرید.
  • هتل سیتی مکس: سیتی مکس از بهترین هتل‌های ۳ ستاره دبی بوده که اتاق‌های آن دارای امکاناتی همچون مبلمان لوکس و شیک، تلویزیون ماهواره‌ای، وایفای رایگان، حمام اختصاصی و غیره است. بی‌شک صرف غذاهای بی‌نظیر عربی و بین‌المللی در رستوران‌های هتل سیتی مکس با طعمی بی‌نظیر، تجربه‌ای جذاب و خوشمزه خواهد بود.
  • هتل سنترو بارشا: مهمانان با انتخاب این هتل نیز می‌توانند در استخری روباز آبتنی کرده و اوقاتی خوش را در تراس‌های خصوصی و مشرف به استخر و سالن‌های اسپا بگذرانند. در هتل سنترو بارشا رستورانی با خدمات ۲۴ ساعته وجود دارد که غذاهایی لذیذ و خوشمزه را برای مهمانان سرو می‌کند.

سخن پایانی

آشنایی با بهترین هتل های امارات اولین اقدام قبل از سفر به این کشور است. هتل‌های زیادی وجود دارند که مسافران با اقامت در آن‌ها سفری راحت‌ و به‌ یادماندنی را تجربه می‌کنند و  در این مطلب به معرفی مختصر برخی از معروف‌ترین آن‌ها پرداختیم.  فراموش نکنید که گردشگران باتجربه، با انتخاب زمان درست سفر به دبی، از بسیاری از هزینه‌های این سفر می‌کاهند و در عوض از عهده قیمت هتل‌های لوکس دبی برمی‌آیند. اگر هتل مناسب دیگری در دبی می‌شناسید یا در هتل‌های معرفی شده اقامت داشته‌اید، تجربه و اطلاعات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


نظر شما

نشانی Email شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + 12 =

مقالات پربازدید

بهترین کشورهای عربی برای مهاجرت: راهنمای جامع برای ایرانیان

19 شهریور, 1403
خرید ملک در دبی

خرید ملک در دبی: قیمت خانه و آپارتمان در امارات ۲۰۲۴

16 شهریور, 1402
ثبت نام لاتاری آمریکا 2025

ثبت نام لاتاری آمریکا ۲۰۲۵: زمان، شرایط و هزینه لاتاری امریکا ۱۴۰۳

19 مهر, 1402
اقامت کاری دبی

اقامت کاری دبی: شرایط و هزینه ویزای کار امارات ۲۰۲۴

04 خرداد, 1402
شرايط اخذ پاسپورت دومينيكا قیمت پاسپورت دومینیکا 2022

شرایط اخذ پاسپورت دومینیکا: قیمت پاسپورت دومینیکا ۲۰۲۴

07 آذر, 1402
نیاز به کمک دارید؟ پیام دهید